قرعه‌کشی مسابقات کتابخوانی سهم من از جوانی ایران و امید و همدلی ۲ برگزار شد

آئین قرعه‌کشی مسابقات کتابخوانی «امید و همدلی ۲» و «سهم من از جوانی ایران» با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی برگزار شد. در این مراسم که با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی و به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی و در محل استودیو کتاب اداره کل کتابخانه‌ها برگزار گردید، اسامی برندگان مشخص و اعلام شد.

فرایند برگزاری و اطلاعات مسابقات کتابخوانی از زبان برگزارکنندگان

علی اکبر روحی، مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا، امام حسین(ع) گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «امید و همدلی۲» بر اساس کتاب «دکل: منشور بیانیه گام دوم انقلاب» و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حرم مطهر رضوی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد. وی افزود: در این مسابقه ۱۲۴۵۱ نفر شرکت کرده که از این میان تعداد ۴۲۱۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند. در نهایت به تعداد ۲۵ نفر از برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه دومیلیون ریالی و ۲۵ نفر دیگر نیز هدایای فرهنگی اهدا خواهد شد.
روحی در خصوص مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران»، اظهار داشت: این مسابقه بر اساس کتاب «هفت خوان خیالی» اثر سحر فرهادی و با مشارکت دربیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت و دیگر سازمانهای فرهنگی استان برگزار شد. تعداد ۲۵۴۸۶ نفر در بخش کتابخوانی و ۵۲۶ نفر نیز در بخش نقاشی این مسابقه شرکت کردند. وی گفت: در نهایت تعداد ۲۶۷۵ نفر از بخش کتابخوانی و ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان در بخش نقاشی به مرحله قرعه‌کشی راه پیدا کردند.
مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی در خصوص جوایز این مسابقه، ابراز کرد: جوایز این جایزه به مبلغ پانصد میلیون ریال است که شامل تعداد ۹۰ بن خرید پنج میلیون ریالی در بخش کتابخوانی و ۱۰ بن خرید پنج میلیون ریالی در بخش نقاشی است.

اسامی برگزیدگان مسابقات

برای عضویت در کانال ایتا و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *